Često postavljana pitanja

Stand By Me je portal za krajnjeg korisnika koji Vam dopušta da pronađete sve potrebne informacije o kupljenom uređaju i upravljate svim radnjam vezanim za garanciju i servis na jednome mjestu. Pruža Vam i informacije o tome tko Vam je trenutni servisni partner tako da u koliko imate pitanje ili problem s jedinicom, možete lako zatražiti potporu. Sve što trebate učiniti je registrirati jedinicu na Stand By Me portalu.

Kako bismo bili u mogućnosti pružili Vam brzu i visokokvalitetnu potporu, nužno je da unesete informacije o Vašem uređaju, kao i Vaše kontakt podatke. Nakon što zaprimimo navedene podatke, u slučaju da instalater mora izaći na lokaciju ili da moramo naručiti rezervne dijelove za Vaš uređaj, naše će vrijeme reakcije biti puno kraće.

Daikinov servisni partner je instalater koji ima visoki nivo znanja o Daikinovim uređajima i njihovim funkcijama te je vrlo stručan u instaliranju i servisiranju Daikinovih sustava. Kada registrirate uređaj na Stand By Me portalu, instalater navedenog uređaja automatski postaje i Vaš servisni partner. Dodijeljeni servisni partner bit će odgovoran za održavanje i popravke na Vašem uređaju u budućnosti. Povezanost s određenim servisnim partnerom omogućava Vam da uvijek znate koga kontaktirati u slučaju problema sa Vašim uređajem.

Partner koji instalira Vaš uređaj može pratiti njezinu povijest od samog početka. Već zna instalaciju, stvarno stanje, povijest popravaka i održavanja Vašeg uređaja te stoga može pružiti personalizirane savjete i bolju koordinaciju pošto se poznajete od početka. Štoviše, s obzirom na to da će Vam isti pružati potporu i brinuti se o Vašem uređaju, u interesu mu je da osigura visoku kvalitetu i profesionalan rad u svakom slučaju.